A ClaraCaffe.hu honlap sütiket használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához. További információ>>

 

Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Szállítás

Szállítás

                        

yes Legolcsóbb szállítás:  FOXPOST csomagautomata ( 750 Ft )

yes Ingyenes szállítás:      FOXPOST csomagautomatába 15.000 Ft feletti vásárlásnál

                                             Házhoz- vagy PostaPont szállítással 20.000 Ft feletti vásárlásnál

yes Legrugalmasabb szállítás: FOXPOST és MPL csomagautomata

 

 

Szállítási módok és azok díja:

A kiszállítás FOXPOST csomagautomatába 15.000 Ft feletti rendelés esetén, postai szállítással 20.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes!

 

1. Házhoz szállítás, melynek díja 4.999 Ft-ig  : 1.799 Ft, 5.000 - 19.999 Ft-ig 1.499 Ft

2. Postán maradó  csomag, melynek díja 4.999 Ft-ig : 1.399 Ft, 5.000 -19.999 Ft-ig 1.299 Ft

3. MOL és COOP PostaPonton történő átvétel, melynek díja 4.999 Ft-ig: 1.399 Ft, 5.000 -19.999 Ft-ig 1.299 Ft

4. Posta Csomagautomatában történő átvétel, melyek díja 4.999 Ft-ig: 1.399 Ft, 5.000 -19.999 Ft-ig 1.299 Ft

5. FOXPOST csomagautomatában történő átvétel, melynek díja 4.999 Ft-ig 999 Ft, 5.000 - 9.999 Ft-ig 865 Ft, 10.000 - 14.999 Ft-ig 750 Ft

 

Kiszállítás határideje a rendelés leadását, illetve a vételár bankszámlára történő beérkezését  követő ​2- 5 munkanap.

 

A megrendelt árut csak egyszer áll módunkban kiküldeni. Amennyiben a csomagot a „nem vette át”, „az átvételt megtagadta”, „nem rendelte” jelzéssel visszakapjuk, abban az esetben fenntartjuk a jogot arra, hogy az ezt követő csomagok kiszállítását megvonjuk, és csak a személyes csomagátvétel lehetősége maradjon, vagy csakis előreutalás után, a többletköltségek átvállalása után küldjük ki az újabb csomagot, hiszen azzal, hogy nem vette át jelentős többletköltséget okozott számunkra.

 A kellemetlenségek elkerülése végett kérjük olyan telefonszámot, ill. e-mail címet adjon meg, amin elérhető, ahol a futár vagy akár mi is fel tudjuk venni a kapcsolatot. Elsősorban az Ön érdeke tehát, hogy létező és valós elérhetőségeket adjon meg! Csomagautomaták esetén különösen ügyeljen a helyes telefonszám megadására, mert a nyitókódot SMS-ben küldi a szállító.

Kérjük, átvételkor ellenőrizze a csomagot, a számlán szereplő adatok helyességét. Ha valamiért mégsem tudta átvenni a csomagot, hisz emberek vagyunk, - lehet, hogy az új futár nem talál oda a megadott címre, lehet, hogy Önnek jön közbe valami, és ezért nem tudja megvárni a futárt -, akkor kérjük, jelezze felénk a problémát. Minden ilyen esetben természetesen lehetőség van arra, hogy a csomagot  újraküldjük.

 

 

 

 

blog comments powered by Disqus
A ClaraCaffe.hu honlap sütiket használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.További információ >>
Beállítások módosítása Elfogadom